آغاز به كار موكب سازمان اوقاف در مرز شلمچه از ۱۲ روز قبل از اربعین/ توزیع ۵۰۰۰ شال عزا

5/5

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس زمان آغاز به كار موكب این سازمان در مرز شلمچه را ۱۲ روز قبل از اربعین حسینی اعلام كرد و گفت: این موكب به‌همت سازمان اوقاف ۴ استان جنوب كشور راه‌اندازی می‌شود.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس زمان آغاز به كار موكب این سازمان در مرز شلمچه را ۱۲ روز قبل از اربعین حسینی اعلام كرد و گفت: این موكب به‌همت سازمان اوقاف ۴ استان جنوب كشور راه‌اندازی می‌شود. حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه امسال مانند سال گذشته موكب سازمان اوقاف در ایام اربعین حسینی در مرز شلمچه راه‌اندازی خواهد شد، گفت: این موكب با همكاری ۴ استان فارس، كهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان راه‌اندازی می‌شود. وی با تصریح اینكه عمده‌ترین هزینه این موكب بر عهده استان فارس است، افزود: این موكب جدای از موكب احمدبن موسی(ع) است كه توسط شهرداری شیراز در مرز شلمچه راه‌اندازی می‌شود. حسینی با یادآوری اینكه تمام فعالیت‌های صفر تا صد سازمان اوقاف به عهده این سازمان است، گفت: زمان آغاز به كار این موكب ۱۲ روز قبل از اربعین حسینی بوده و تا سه روز بعد از اربعین نیز ادامه فعالیت خواهد داشت. معاون فرهنگی اوقاف فارس با تصریح اینكه موقوفاتی برای اربعین حسینی در استان فارس وجود دارد كه از نیات آن‌ها در این موكب استفاده خواهد شد، گفت: در موكب سازمان اوقاف پذیرایی سه وعده غذایی و میان وعده و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی صورت می‌گیرد. وی با بیان اینكه سال گذشته بیش از ۵ هزار شال عزا را برای زائران پیاده اربعین حسینی در موكب سازمان اوقاف در مرز شلمچه توزیع كردیم، گفت: امسال نیز برنامه‌هایمان همین است و تلاش می‌كنیم تا با ارائه خدمات مختلفی نظیر پذیرایی و توزیع شال عزا خدماتی را به زائران پیاده اربعین حسینی ارائه دهیم.

حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه امسال مانند سال گذشته موكب سازمان اوقاف در ایام اربعین حسینی در مرز شلمچه راه‌اندازی خواهد شد، گفت: این موكب با همكاری ۴ استان فارس، كهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان راه‌اندازی می‌شود.

وی با تصریح اینكه عمده‌ترین هزینه این موكب بر عهده استان فارس است، افزود: این موكب جدای از موكب احمدبن موسی(ع) است كه توسط شهرداری شیراز در مرز شلمچه راه‌اندازی می‌شود.

حسینی با یادآوری اینكه تمام فعالیت‌های صفر تا صد سازمان اوقاف به عهده این سازمان است، گفت: زمان آغاز به كار این موكب ۱۲ روز قبل از اربعین حسینی بوده و تا سه روز بعد از اربعین نیز ادامه فعالیت خواهد داشت.

معاون فرهنگی اوقاف فارس با تصریح اینكه موقوفاتی برای اربعین حسینی در استان فارس وجود دارد كه از نیات آن‌ها در این موكب استفاده خواهد شد، گفت: در موكب سازمان اوقاف پذیرایی سه وعده غذایی و میان وعده و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینكه سال گذشته بیش از ۵ هزار شال عزا را برای زائران پیاده اربعین حسینی در موكب سازمان اوقاف در مرز شلمچه توزیع كردیم، گفت: امسال نیز برنامه‌هایمان همین است و تلاش می‌كنیم تا با ارائه خدمات مختلفی نظیر پذیرایی و توزیع شال عزا خدماتی را به زائران پیاده اربعین حسینی ارائه دهیم.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید