جشنواره فیلم و عکس اربعین به همراه جوایز ارزنده

جشنواره مردمی تجربه نگاری فیلم و عکس اربعین با مشارکت پیام رسان بله، ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

دبیرجشنواره مردمی فیلم وعکس اربعین:
در راستای مستند‌سازی و بهرمندی از زاویه نگاه زائرین پیاده‌روی اربعین و ثبت خاطرات این حرکت مردمی و به‌منظور تحقق جهاد تبیین و ایجاد شوق و انگیزه در بین زائرین به ویژه نوجوانان و جوانان، جشنواره فیلم و عکس با مشارکت فعالین مردمی برگزار می‌گردد تا در سال‌های آتی به عنوان اثر‌گذار‌ترین بخش هنری و تجسمی در حوزه اربعین سید الشهدا علیه السلام ایفای نقش نماید. در این جشنواره که از ماه صفر همزمان با مرداد ماه 1403 آغاز گردیده آثار ارسالی توسط دبیرخانه دریافت و تا تاریخ 24 شهریور ادامه یافت. آثار پس از بررسی وارد هیئت داوران گردیده و نهایتا در مراسم اختتامیه این همایش که در مورخ 17 ربیع الاول برابر با 31 شهریورماه برگزار خواهد گردید به نفرات برتر هدایایی ارزنده تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه این جشنواره در دو سطح مبتدی و حرفه‌ای برگزار می‌گردد لذا زایرین عزیز می‌توانند با گوشی‌های همراه خود یا دوربین‌های عکاسی به ثبت وقایع، خاطرات و تصاویر جذاب اربعین بپردازند و با ارسال به آدرس admin_rz@ در پیامرسان بله، ضمن شرکت در مسابقه از جوایز مادی و معنوی ارزنده این جشنواره بهره‌مند گردند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید