جزئیات ثبت‌نام کاروان اربعین دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در نظر دارد، همچون سال‌های گذشته سفر زیارتی و معرفتی عتبات عالیات را (پیاده روی نجف تا کربلا)، ویژه عموم دانشجویان پسر این دانشگاه برگزار کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در نظر دارد، همچون سال‌های گذشته سفر زیارتی و معرفتی عتبات عالیات را (پیاده روی نجف تا کربلا)، ویژه عموم دانشجویان پسر این دانشگاه برگزار کند. به گزارش افشاگری، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نظر دارد، همچون سال‌های گذشته سفر زیارتی معرفتی عتبات عالیات را (پیاده روی نجف تا کربلا)، ویژه عموم دانشجویان پسر این دانشگاه اعم از مشمول سربازی یا غیر مشمول، دارای مجوز خروج از کشور یا بدون آن، دارای گذرنامه یا بدون آن را در اربعین 96 برگزار کند. در این سفر با توجه به محدودیت ظرفیت کاروان، اولویت حضور بر اساس زمان ثبت نام، تعداد سفرهای پیشین عتبات عالیات و مقطع تحصیلی تعیین می‌شود. علاقه مندان به این سفر می‌توانند با همراه داشتن کاربرگ ضمانت محضری که ویژه مشمولین صادر می‌شود، دو قطعه عکس 4*3 (همان عکس مندرج در گذرنامه)، تاییدیه واریز یا پرداخت وجه سفر، گذرنامه معتبر (رجوع به اطلاعیه شماره دو) و مجوز خروج از کشور، برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند به دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر یا به درگاه اینترنتی تعیین شده مراجعه کنند.

به گزارش افشاگری، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نظر دارد، همچون سال‌های گذشته سفر زیارتی معرفتی عتبات عالیات را (پیاده روی نجف تا کربلا)، ویژه عموم دانشجویان پسر این دانشگاه اعم از مشمول سربازی یا غیر مشمول، دارای مجوز خروج از کشور یا بدون آن، دارای گذرنامه یا بدون آن را در اربعین 96 برگزار کند.

در این سفر با توجه به محدودیت ظرفیت کاروان، اولویت حضور بر اساس زمان ثبت نام، تعداد سفرهای پیشین عتبات عالیات و مقطع تحصیلی تعیین می‌شود.

علاقه مندان به این سفر می‌توانند با همراه داشتن کاربرگ ضمانت محضری که ویژه مشمولین صادر می‌شود، دو قطعه عکس 4*3 (همان عکس مندرج در گذرنامه)، تاییدیه واریز یا پرداخت وجه سفر، گذرنامه معتبر (رجوع به اطلاعیه شماره دو) و مجوز خروج از کشور، برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند به دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر یا به درگاه اینترنتی تعیین شده مراجعه کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید