جانمایی برای استقرار ۱۰۰ موکب آبادان در مرز شملچه در ایام اربعین

فرماندار ویژه آبادان گفت: به منظور خدمات رسانی در ایام اربعین حسینی، جانمایی ۱۰۰ موکب در مرز شلمچه برای استقرار موکب داران آبادانی انجام می شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت: به منظور خدمات رسانی در ایام اربعین حسینی، جانمایی ۱۰۰ موکب در مرز شلمچه برای استقرار موکب داران آبادانی انجام می شود. به گزارش ایسنا، عزیزالله شهبازی در دومین نشست ستاد اربعین حسینی که امروز (۴ شهریور ماه) برگزار شد، عنوان کرد: سال گذشته این شهرستان، ۶۷ موکب برای میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مرز شلمچه داشت و امسال نیز برای ۱۰۰ موکب جانمایی در نظر گرفته شده است. وی با اشاره به بازتاب ملی و بین المللی راهپیمایی اربعین حسینی، افزود: بخش اعظمی از امور مرتبط با ایام اربعین در آبادان و خرمشهر انجام می شود که این نیز دارای بازتابی ملی و بین المللی است. فرماندار ویژه آبادان گفت: برای خدمات رسانی مناسب به زائران اربعین کمیته هایی شامل انتظامی و امنیتی، فرهنگی، پشتیبانی، تبلیغات و عمران تشکیل شده است. وی اظهار کرد: مردم آبادان و خرمشهر به عنوان میزبانان اصلی زائران امام حسین(ع) خدمات خوبی را تاکنون ارائه کرده اند و این موضوع حاصل هماهنگی میان دستگاه های اجرایی است و امسال نیز مصمم به انجام درست امور هستیم. شهبازی ادامه داد: با توجه به زمینی که در اختیار شهرستان آبادان قرار گرفته است، هیچ محدودیتی به لحاظ واگذاری زمین برای فعالیت موکب داران در شلمچه و در ایام اربعین وجود ندارد. معاون استاندار خوزستان گفت: سال گذشته از سوی وزارت کشور مرز شلمچه به عنوان بهترین مرز در ارائه خدمات خوب و تردد آسان به زائران اربعین معرفی شد و امسال نیز با رفع نواقص سعی در میزبانی مناسب برای این راهپیمایی عظیم هستیم.

به گزارش ایسنا، عزیزالله شهبازی در دومین نشست ستاد اربعین حسینی که امروز (۴ شهریور ماه) برگزار شد، عنوان کرد: سال گذشته این شهرستان، ۶۷ موکب برای میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مرز شلمچه داشت و امسال نیز برای ۱۰۰ موکب جانمایی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به بازتاب ملی و بین المللی راهپیمایی اربعین حسینی، افزود: بخش اعظمی از امور مرتبط با ایام اربعین در آبادان و خرمشهر انجام می شود که این نیز دارای بازتابی ملی و بین المللی است.

فرماندار ویژه آبادان گفت: برای خدمات رسانی مناسب به زائران اربعین کمیته هایی شامل انتظامی و امنیتی، فرهنگی، پشتیبانی، تبلیغات و عمران تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: مردم آبادان و خرمشهر به عنوان میزبانان اصلی زائران امام حسین(ع) خدمات خوبی را تاکنون ارائه کرده اند و این موضوع حاصل هماهنگی میان دستگاه های اجرایی است و امسال نیز مصمم به انجام درست امور هستیم.

شهبازی ادامه داد: با توجه به زمینی که در اختیار شهرستان آبادان قرار گرفته است، هیچ محدودیتی به لحاظ واگذاری زمین برای فعالیت موکب داران در شلمچه و در ایام اربعین وجود ندارد.

معاون استاندار خوزستان گفت: سال گذشته از سوی وزارت کشور مرز شلمچه به عنوان بهترین مرز در ارائه خدمات خوب و تردد آسان به زائران اربعین معرفی شد و امسال نیز با رفع نواقص سعی در میزبانی مناسب برای این راهپیمایی عظیم هستیم.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید