شرکت 35 هزاری نفری در راهپیمایی اربعین

5/5

بوشهر-رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: تاکنون حدود 35 هزار نفر برای شرکت در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین در استان بوشهر ثبت نام کرده اند.

بوشهر-رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: تاکنون حدود 35 هزار نفر برای شرکت در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین در استان بوشهر ثبت نام کرده اند.  عبدالرضا مطاف صبح امروز در نشست ستاد اربعین شهرستان دیر اظهار داشت: حضور زائران در روز عاشورا و اربعین حسینی در کربلا همایش بین اللملی با حضور جهان تشییع است. وی افزود: پیاده‌روی اربعین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که در این ایام بزرگ‌ترین پیاده‌روی جهان اسلام شکل می‌گیرد. مطاف تجمع اربعین حسینی را یک همایش بی نظیر دانست و اظهار کرد: این تجمع بزرگ حسینی در تاریخ دنیا بی‌نظیر بوده و نماد اتحاد مسلمانان جهان است. رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: پیاده‌روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است. عبدرضا مطاف با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم و ارائه خدمات مناسب به زائرین حسینی، 33 موکب نیز پیش ‌بینی شده است گفت: این تعداد موکب در مسیرهای داخل و خارج از کشور از شلمچه تا کربلا و نجف استقرار می‌یابند. وی در پایان خاطرنشان کرد: 33 موکبی که بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده در داخل و خارج از کشور مستقر می‌شوند 10 موکب در داخل کشور و مابقی در خارج از کشور مستقر می‌شوند.

 عبدالرضا مطاف صبح امروز در نشست ستاد اربعین شهرستان دیر اظهار داشت: حضور زائران در روز عاشورا و اربعین حسینی در کربلا همایش بین اللملی با حضور جهان تشییع است.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که در این ایام بزرگ‌ترین پیاده‌روی جهان اسلام شکل می‌گیرد.

مطاف تجمع اربعین حسینی را یک همایش بی نظیر دانست و اظهار کرد: این تجمع بزرگ حسینی در تاریخ دنیا بی‌نظیر بوده و نماد اتحاد مسلمانان جهان است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: پیاده‌روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است.

عبدرضا مطاف با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم و ارائه خدمات مناسب به زائرین حسینی، 33 موکب نیز پیش ‌بینی شده است گفت: این تعداد موکب در مسیرهای داخل و خارج از کشور از شلمچه تا کربلا و نجف استقرار می‌یابند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 33 موکبی که بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده در داخل و خارج از کشور مستقر می‌شوند 10 موکب در داخل کشور و مابقی در خارج از کشور مستقر می‌شوند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید