اختصاص حدود 2 میلیارد تومان برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات

5/5

مبلغ یک میلیارد و 730 میلیون تومان از بودجه شهرداری مشهد برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در عراق با رای اعضای شورای اسلامی شهر مشهد اختصاص یافت.

مبلغ یک میلیارد و 730 میلیون تومان از بودجه شهرداری مشهد برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در عراق با رای اعضای شورای اسلامی شهر مشهد اختصاص یافت. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، علی اصغر لطفی، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد امروز 29 مرداد ماه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص این لایحه، اظهار کرد: سال گذشته گزارشاتی مبنی بر انجام زد و بندهایی توسط برخی شهرداران مناطق با برخی هتل ها و سایر موارد در خصوص هزینه کرد بودجه اربعین دریافت شد. وی افزود : باید در نحوه هزینه کرد بودجه اربعین امسال به شهرداران مناطق مجوزی برای هزینه کرد این بودجه داده نشود و هزینه کرد به صورت مرکزی از طریق ستاد شهرداری انجام شود. اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه به این پیشنهاد رای دادند و مصوب شد هر نوع هزینه کرد توسط شهرداری مناطق و سازمان های تابعه ممنوع و هزینه ها به صورت متمرکز و فقط از طریق ستاد اربعین شهرداری مشهد انجام شود. درنظر گرفتن 200 دستگاه اتوبوس و اعزام 1000 نیرو از کارکنان شهرداری مشهد برای خدمات رسانی در عراق از دیگر تبصره های این مصوبه بود.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، علی اصغر لطفی، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد امروز 29 مرداد ماه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص این لایحه، اظهار کرد: سال گذشته گزارشاتی مبنی بر انجام زد و بندهایی توسط برخی شهرداران مناطق با برخی هتل ها و سایر موارد در خصوص هزینه کرد بودجه اربعین دریافت شد.

وی افزود : باید در نحوه هزینه کرد بودجه اربعین امسال به شهرداران مناطق مجوزی برای هزینه کرد این بودجه داده نشود و هزینه کرد به صورت مرکزی از طریق ستاد شهرداری انجام شود.

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه به این پیشنهاد رای دادند و مصوب شد هر نوع هزینه کرد توسط شهرداری مناطق و سازمان های تابعه ممنوع و هزینه ها به صورت متمرکز و فقط از طریق ستاد اربعین شهرداری مشهد انجام شود.

درنظر گرفتن 200 دستگاه اتوبوس و اعزام 1000 نیرو از کارکنان شهرداری مشهد برای خدمات رسانی در عراق از دیگر تبصره های این مصوبه بود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید