۷۰۰ خادم در موکب امام رضا(ع) اربعین حسینی مشغول خدمت هستند

5/5

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهدمقدس گفت: در حال حاضر ۷۰۰ خادم در موکب امام رضا(ع) اربعین حسینی مشغول خدمت هستند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهدمقدس گفت: در حال حاضر ۷۰۰ خادم در موکب امام رضا(ع) اربعین حسینی مشغول خدمت هستند. به گزارش  مشهد مقدس، سید وحید موسویان امشب در همایش “نذر اربعین” که در محل مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: قدر خودمان را بدانیم و از آقا بخواهیم ما را از این عرصه بیرون نکند چرا که این نعمت بزرگی است. وی افزود: شما هم زائر و هم اکثرتان خادم هستید که برای خدمت مهاجرت می‌کنید؛ تعبیری که مقام معظم رهبری برای شهدای مدافعان حرم به‌کار بردند مبنی بر اینکه یکی از فضل‌هایی که آنان می‌برند فضل هجرت است. رئیس ستاد دائمی اربعین شهرداری مشهد تصریح کرد: این همایش آخرین گردهمایی اجرایی ماست تا وارد عملیات اربعین شویم لذا وظیفه است که به موکب‌ها سخت بگیریم. موسویان با بیان اینکه فقط در سوله‌های نجف 400 خادم داریم، ادامه داد: امام جماعت، مبلغ، ماساژور، سیم‌کش، برق‌کار و غیره داریم و هر کس با توان خود خدمت‌رسانی می‌کند. ما باید سریع‌تر عمل کنیم؛ برخی موکب‌ها هنوز پاسپورت‌ها را جمع‌آوری نکردند و باید هرچه سریع‌تر به مسئول موکب بدهند تا برای اخذ ویزا اقدام شود. رئیس ستاد دائمی اربعین شهرداری مشهد با بیان اینکه در مجموع حدود 700 نفر خادم موکب امام رضا(ع) داریم گفت: 97 درصد مردم ایران نمی‌توانند در اربعین به کربلا مشرف شوند شما بیایید این مردم را مشارکت دهید. موسویان با اشاره به اینکه ما فقط 50 تا 100 تُن برنج برای اطعام احتیاج داریم، ادامه داد: بنابراین شما لشگر اربعینی در قبل از اربعین هستید و در جلب مشارکت‌ها کمک کنید به طوری که حداقل 100 هزار قبض برای مشارکت در سطح شهر توزیع شود.امیدوارم بتوانیم با کمک خیرین طی سال‌های آینده زائرسرایی در کربلا برای خادمین اربعین و زائران بسازیم. سن خادمین مواکب باید پایین بیاید و هرچقدر می‌توانیم افراد جوان را به مواکب اضافه کنیم.

به گزارش  مشهد مقدس، سید وحید موسویان امشب در همایش “نذر اربعین” که در محل مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: قدر خودمان را بدانیم و از آقا بخواهیم ما را از این عرصه بیرون نکند چرا که این نعمت بزرگی است.

وی افزود: شما هم زائر و هم اکثرتان خادم هستید که برای خدمت مهاجرت می‌کنید؛ تعبیری که مقام معظم رهبری برای شهدای مدافعان حرم به‌کار بردند مبنی بر اینکه یکی از فضل‌هایی که آنان می‌برند فضل هجرت است.

رئیس ستاد دائمی اربعین شهرداری مشهد تصریح کرد: این همایش آخرین گردهمایی اجرایی ماست تا وارد عملیات اربعین شویم لذا وظیفه است که به موکب‌ها سخت بگیریم.

موسویان با بیان اینکه فقط در سوله‌های نجف 400 خادم داریم، ادامه داد: امام جماعت، مبلغ، ماساژور، سیم‌کش، برق‌کار و غیره داریم و هر کس با توان خود خدمت‌رسانی می‌کند. ما باید سریع‌تر عمل کنیم؛ برخی موکب‌ها هنوز پاسپورت‌ها را جمع‌آوری نکردند و باید هرچه سریع‌تر به مسئول موکب بدهند تا برای اخذ ویزا اقدام شود.

رئیس ستاد دائمی اربعین شهرداری مشهد با بیان اینکه در مجموع حدود 700 نفر خادم موکب امام رضا(ع) داریم گفت: 97 درصد مردم ایران نمی‌توانند در اربعین به کربلا مشرف شوند شما بیایید این مردم را مشارکت دهید.

موسویان با اشاره به اینکه ما فقط 50 تا 100 تُن برنج برای اطعام احتیاج داریم، ادامه داد: بنابراین شما لشگر اربعینی در قبل از اربعین هستید و در جلب مشارکت‌ها کمک کنید به طوری که حداقل 100 هزار قبض برای مشارکت در سطح شهر توزیع شود.امیدوارم بتوانیم با کمک خیرین طی سال‌های آینده زائرسرایی در کربلا برای خادمین اربعین و زائران بسازیم. سن خادمین مواکب باید پایین بیاید و هرچقدر می‌توانیم افراد جوان را به مواکب اضافه کنیم.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید