۱۸ آژانس مسافرتی آماده نام نویسی از زائران اربعین

5/5

مدیر کل حج و زیارت استان زنجان گفت: ۱۸ آژانس مسافرتی در استان زنجان آماده نام نویسی از زائران اربعین حسینی است.

مدیر کل حج و زیارت استان زنجان گفت: ۱۸ آژانس مسافرتی در استان زنجان آماده نام نویسی از زائران اربعین حسینی است. به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «شهر فردا»، فرامرز بابایی در گفتگو با خبرنگاران به اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: ۱۸ آژانس مسافرتی در استان زنجان آماده نام نویسی از زائران اربعین حسینی است. وی اظهار کرد: صدور ویزا برای زائرین در استان زنجان از ۲۰ شهریورماه شروع و تا چهارم مهرماه ادامه دارد. مدیر کل حج و زیارت استان زنجان گفت: حج و زیارت استان زنجان زائرین اعزام شده به اجتماع عظیم حسینی را بیمه خواهد کرد و افرادی که در سامانه ثبت نام نکنند ویزا برای آنها صادر نمی شود و نمی توانند به عراق اعزام شوند. بابایی تاکید کرد: خوشبختانه پیش بینی ها ی لازم برای اعزام زائرین به اجتماع عظیم حسینی در دستور کار قرار گرفته است. وی ابراز کرد: رسانه ها اطلاع رسانی لازم از سامانه سماح (ثبت نام برای اجتماع عظیم حسینی ) را در دستور کار جدی خود قرار دهند و مردم با ثبت نام در این سامانه ویزا دریافت خواهند کرد. مدیر کل حج و زیارت استان زنجان تصریح کرد: افرادی که در سامانه سماح ثبت نام نکنند نمی توانند ویزا دریافت کنند و اگر نام شان در سامانه سماح نباشد پلیس اجازه خروج از کشور را نمی دهد.ش

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «شهر فردا»، فرامرز بابایی در گفتگو با خبرنگاران به اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: ۱۸ آژانس مسافرتی در استان زنجان آماده نام نویسی از زائران اربعین حسینی است.

وی اظهار کرد: صدور ویزا برای زائرین در استان زنجان از ۲۰ شهریورماه شروع و تا چهارم مهرماه ادامه دارد.

مدیر کل حج و زیارت استان زنجان گفت: حج و زیارت استان زنجان زائرین اعزام شده به اجتماع عظیم حسینی را بیمه خواهد کرد و افرادی که در سامانه ثبت نام نکنند ویزا برای آنها صادر نمی شود و نمی توانند به عراق اعزام شوند.

بابایی تاکید کرد: خوشبختانه پیش بینی ها ی لازم برای اعزام زائرین به اجتماع عظیم حسینی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: رسانه ها اطلاع رسانی لازم از سامانه سماح (ثبت نام برای اجتماع عظیم حسینی ) را در دستور کار جدی خود قرار دهند و مردم با ثبت نام در این سامانه ویزا دریافت خواهند کرد.

مدیر کل حج و زیارت استان زنجان تصریح کرد: افرادی که در سامانه سماح ثبت نام نکنند نمی توانند ویزا دریافت کنند و اگر نام شان در سامانه سماح نباشد پلیس اجازه خروج از کشور را نمی دهد.ش

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید