یکهزار و 600 موکب در ایران و عراق از زائران اربعین پذیرایی می کنند

5/5

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:یک هزار و 600 ایستگاه صلواتی در ایران و عراق به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:یک هزار و 600 ایستگاه صلواتی در ایران و عراق به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند. به گزارش ایرنا سردار علی فضلی روز دوشنبه در نشست ستاد استقبال مردمی از زائران اتباع خارجی که در پایانه مرزی شلمچه برگزار شد اظهار کرد:در سه گذرگاه، شلمچه، مهران و چذابه یک هزار ایستگاه صلواتی به زائرانی که قصد خروج از کشور را دارند خدمت رسانی می کنند. وی افزود:همچنین در کشو عراق نیز 600 ایستگاه صلواتی که عمدتا باکمک های مردمی برپا شده اند در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند. جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:امسال ستاد اربعین کشور با تمهیداتی که در نظر گرفت ، شاهد سهولت تردد زائران در همایش معنوی اربعین حسینی بود. سردار فضلی با اشاره به مشارکت مردمی در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت : شیعه، سنی و بزرگان طوایف شهرهای مرزی و سایر استان ها با عشق و دلدادگی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند. جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود:تنها مرزهای شلمچه، چذابه و مهران در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی نیستند بلکه سرتاسر ایران اسلامی به ایستگاه بزرگ خدمت رسانی به زائران تبدیل شده است که این نشان از عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار(ع) دارد. سردار فضلی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی خدمات رسانی به زائران اتباع خارجی افزود: یکی از اقدامات شایسته فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تشکیل ستاد مردمی خدمات رسانی به زائران تبعه خارجی در مبادی 6 گانه در مرزهای زمینی بود. وی اظهار کرد:روزانه بیش از 300 هزار زائر اربعین حسینی از خدمات ایستگاه های خدمت رسانی در سه گذرگاه مرزی مهران، شلمچه و چذابه استفاده می کنند. سردار فضلی خواستار آسیب شناسی در راه خدمات رسانی و همچنین تردد زائران اربعین حسینی شد و گفت:سال به سال نوع خدمت رسانی به زائران به شکل مطلوب تری پیش می رود ولی باز هم باید آسیب شناسی کرد تا برای سال های بعدی شرایط مطلوب تری مهیا شود. وی ادامه داد : امسال تمام ظرفیت های راهیان نور مانند اسکان،پشتیبانی و حمل و نقل در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند. جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : اربعین امسال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فاصله 9 کیلومتری کربلا محل اسکانی با ظرفیت 12 هزار نفر برای رفاه حال زائران آماده کرده است . سردار فضلی افزود : 90درصد برپایی مراسم پیاده روی اربعین امسال به عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و مابقی آن با مشارکت نهادها و مردم بوده است . در اربعین حسینی پارسال حدود 430 هزار زائر از پایانه چذابه و 650هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند. به گفته مسولان کشوری تا کنون 30 درصد زائران اربعین حسینی در سال جاری از شلمچه به عراق عزیمت کرده اند.

به گزارش ایرنا سردار علی فضلی روز دوشنبه در نشست ستاد استقبال مردمی از زائران اتباع خارجی که در پایانه مرزی شلمچه برگزار شد اظهار کرد:در سه گذرگاه، شلمچه، مهران و چذابه یک هزار ایستگاه صلواتی به زائرانی که قصد خروج از کشور را دارند خدمت رسانی می کنند.
وی افزود:همچنین در کشو عراق نیز 600 ایستگاه صلواتی که عمدتا باکمک های مردمی برپا شده اند در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:امسال ستاد اربعین کشور با تمهیداتی که در نظر گرفت ، شاهد سهولت تردد زائران در همایش معنوی اربعین حسینی بود.
سردار فضلی با اشاره به مشارکت مردمی در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت : شیعه، سنی و بزرگان طوایف شهرهای مرزی و سایر استان ها با عشق و دلدادگی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود:تنها مرزهای شلمچه، چذابه و مهران در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی نیستند بلکه سرتاسر ایران اسلامی به ایستگاه بزرگ خدمت رسانی به زائران تبدیل شده است که این نشان از عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار(ع) دارد.
سردار فضلی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی خدمات رسانی به زائران اتباع خارجی افزود: یکی از اقدامات شایسته فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تشکیل ستاد مردمی خدمات رسانی به زائران تبعه خارجی در مبادی 6 گانه در مرزهای زمینی بود.
وی اظهار کرد:روزانه بیش از 300 هزار زائر اربعین حسینی از خدمات ایستگاه های خدمت رسانی در سه گذرگاه مرزی مهران، شلمچه و چذابه استفاده می کنند.
سردار فضلی خواستار آسیب شناسی در راه خدمات رسانی و همچنین تردد زائران اربعین حسینی شد و گفت:سال به سال نوع خدمت رسانی به زائران به شکل مطلوب تری پیش می رود ولی باز هم باید آسیب شناسی کرد تا برای سال های بعدی شرایط مطلوب تری مهیا شود.
وی ادامه داد : امسال تمام ظرفیت های راهیان نور مانند اسکان،پشتیبانی و حمل و نقل در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : اربعین امسال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فاصله 9 کیلومتری کربلا محل اسکانی با ظرفیت 12 هزار نفر برای رفاه حال زائران آماده کرده است .
سردار فضلی افزود : 90درصد برپایی مراسم پیاده روی اربعین امسال به عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و مابقی آن با مشارکت نهادها و مردم بوده است .
در اربعین حسینی پارسال حدود 430 هزار زائر از پایانه چذابه و 650هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.
به گفته مسولان کشوری تا کنون 30 درصد زائران اربعین حسینی در سال جاری از شلمچه به عراق عزیمت کرده اند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید