نظارت ۱۳ تیم‌ کارشناسی بهداشت محیط در ایستگاه‌های صلواتی

5/5

رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای همدان از نظارت ۱۳ تیم‌ کارشناسی بهداشت محیط به صورت مستمر بر فعالیت ایستگاه‌های صلواتی طی اربعین حسینی خبر داد.

رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای همدان از نظارت ۱۳ تیم‌ کارشناسی بهداشت محیط به صورت مستمر بر فعالیت ایستگاه‌های صلواتی طی اربعین حسینی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «شهر فردا»، حسینعلی نوروزی با اشاره به اینکه در جلسه ستاد اربعین استان برای متولیان ایستگاه‌های صلواتی توصیه‌های بهداشتی موردنظر با جزئیات کامل شرح داده شد، افزود: طی هفته گذشته تمام مراکز بهداشت شهرستان‌ها به صورت جداگانه با متولیان ایستگاه‌ها جلسه هماهنگی و آموزشی نسبت به رعایت نکات بهداشتی تشکیل داده‌اند. وی گفت: ۱۳ تیم‌ کارشناسی بهداشت محیط به صورت مستمر بر فعالیت ایستگاه‌ها نظارت خواهند داشت. رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان بیان کرد: دو محل در نظر گرفته شده برای پخت غذا در ایام اربعین حسینی مورد تأیید بهداشتی نبود که مراتب به ستاد اربعین شهرستان همدان منعکس شد. وی با تأکید بر اینکه باید برای توزیع چای از لیوان کاغذی و مواد غذایی گرم از ظروف یکبار مصرف گیاهی و آلومینیومی استفاده شود، خواستار توجه به این موضوع شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «شهر فردا»، حسینعلی نوروزی با اشاره به اینکه در جلسه ستاد اربعین استان برای متولیان ایستگاه‌های صلواتی توصیه‌های بهداشتی موردنظر با جزئیات کامل شرح داده شد، افزود: طی هفته گذشته تمام مراکز بهداشت شهرستان‌ها به صورت جداگانه با متولیان ایستگاه‌ها جلسه هماهنگی و آموزشی نسبت به رعایت نکات بهداشتی تشکیل داده‌اند.

وی گفت: ۱۳ تیم‌ کارشناسی بهداشت محیط به صورت مستمر بر فعالیت ایستگاه‌ها نظارت خواهند داشت.

رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان بیان کرد: دو محل در نظر گرفته شده برای پخت غذا در ایام اربعین حسینی مورد تأیید بهداشتی نبود که مراتب به ستاد اربعین شهرستان همدان منعکس شد.

وی با تأکید بر اینکه باید برای توزیع چای از لیوان کاغذی و مواد غذایی گرم از ظروف یکبار مصرف گیاهی و آلومینیومی استفاده شود، خواستار توجه به این موضوع شد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید