موکب‌‌های شهرستان شاهرود برای اربعین سازمان‌دهی شود

5/5

امام‌جمعه شاهرود سازمان‌دهی موکب‌های مردمی این شهرستان برای اربعین حسینی و همایش بزرگ پیاده‌روی زائران حسینی این ایام را خواستار شد.

امام‌جمعه شاهرود سازمان‌دهی موکب‌های مردمی این شهرستان برای اربعین حسینی و همایش بزرگ پیاده‌روی زائران حسینی این ایام را خواستار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس امینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود با اشاره به در پیش بودن هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: در منکرات اگر حساسیت نشان ندهیم به منکرات بزرگ‌تر مواجه خواهیم شد. وی با تأکید بر لزوم توجه به احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در فضای ادارات افزود: در محیط‌های اداری باید نسبت به منکرات حساسیت عادی داشته باشیم. امام‌جمعه شاهرود با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و نیز نزدیک بودم ایام اربعین حسینی و همایش بزرگ اربعین در کربلای معلی و لزوم توجه به این مهم گفت: امسال هم باید موکب‌های شهرستان با برنامه‌ای بهتر در اربعین برگزار شود. امینی بابیان اینکه امروز محرم و اربعین سرمایه معنوی ملت ماست که باید ما هم در آن سهیم باشیم تصریح کرد: همه باید به درک درست از فلسفه قیام امام حسین (ع) در این ایام برسیم. وی رضایت عموم مردم را مهم‌ترین دستاورد موردنیاز مسئولان دانست و گفت: مسئولان باید همه اقشار مردم را موردنظر داشته باشند؛ چراکه عموم مردم پیش‌قراول حفاظت از انقلاب هستند همان‌طور که در جنگ‌ها و دیگر امورات این‌ها هستند که پیشی می‌گیرند. امام‌جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه مسئولان نباید به دنبال خواسته‌های اقلیت باشند بیان کرد: خواسته‌های برخی افراد پایان‌ناپذیر و توقعشان بیش‌ازاندازه است بنابراین مسئولان اگر می‌خواهند در دوران کاری خود به موفقیت برسند باید به عامه مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس امینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود با اشاره به در پیش بودن هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: در منکرات اگر حساسیت نشان ندهیم به منکرات بزرگ‌تر مواجه خواهیم شد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در فضای ادارات افزود: در محیط‌های اداری باید نسبت به منکرات حساسیت عادی داشته باشیم.

امام‌جمعه شاهرود با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و نیز نزدیک بودم ایام اربعین حسینی و همایش بزرگ اربعین در کربلای معلی و لزوم توجه به این مهم گفت: امسال هم باید موکب‌های شهرستان با برنامه‌ای بهتر در اربعین برگزار شود.

امینی بابیان اینکه امروز محرم و اربعین سرمایه معنوی ملت ماست که باید ما هم در آن سهیم باشیم تصریح کرد: همه باید به درک درست از فلسفه قیام امام حسین (ع) در این ایام برسیم.

وی رضایت عموم مردم را مهم‌ترین دستاورد موردنیاز مسئولان دانست و گفت: مسئولان باید همه اقشار مردم را موردنظر داشته باشند؛ چراکه عموم مردم پیش‌قراول حفاظت از انقلاب هستند همان‌طور که در جنگ‌ها و دیگر امورات این‌ها هستند که پیشی می‌گیرند.

امام‌جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه مسئولان نباید به دنبال خواسته‌های اقلیت باشند بیان کرد: خواسته‌های برخی افراد پایان‌ناپذیر و توقعشان بیش‌ازاندازه است بنابراین مسئولان اگر می‌خواهند در دوران کاری خود به موفقیت برسند باید به عامه مردم خدمت کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید