مراسم اربعین حسینی با مدیریت مردمی برگزار شود

5/5

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رویداد بزرگ دینی و فرهنگی اربعین حسینی به سمت مدیریت مردمی هدایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رویداد بزرگ دینی و فرهنگی اربعین حسینی به سمت مدیریت مردمی هدایت شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد اربعین استان بوشهر افزود: اولویت اصلی کشور بر مردمی برگزار کردن مراسمات اربعین است و باید با فرهنگ‌سازی مناسب، مراسم اربعین حسینی به سمت مدیریت مردمی هدایت شود. وی تصریح کرد: رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی در راستای اطلاع‌رسانی مناسب از اقدامات و برنامه‌های ستاد اربعین، این رویداد بزرگ دینی و فرهنگی را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که به خوبی از ظرفیت‌های مردمی در این راستا بهره‌گیری شود. گراوند با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اعزام زائران استان بوشهر به مراسم اربعین حسینی خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل، اسکان و به ویژه امنیت و سایر بخش ها تدابیر لازم اتخاذ شده است. معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: در حال حاضر تمامی کمیته‌های ستاد اربعین استان فعال شده‌اند و جلسات و برنامه‌ریزی‌ها به صورت هفتگی در دست انجام است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد اربعین استان بوشهر افزود: اولویت اصلی کشور بر مردمی برگزار کردن مراسمات اربعین است و باید با فرهنگ‌سازی مناسب، مراسم اربعین حسینی به سمت مدیریت مردمی هدایت شود.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی در راستای اطلاع‌رسانی مناسب از اقدامات و برنامه‌های ستاد اربعین، این رویداد بزرگ دینی و فرهنگی را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که به خوبی از ظرفیت‌های مردمی در این راستا بهره‌گیری شود.

گراوند با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اعزام زائران استان بوشهر به مراسم اربعین حسینی خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل، اسکان و به ویژه امنیت و سایر بخش ها تدابیر لازم اتخاذ شده است.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: در حال حاضر تمامی کمیته‌های ستاد اربعین استان فعال شده‌اند و جلسات و برنامه‌ریزی‌ها به صورت هفتگی در دست انجام است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید