فراخوان جمع آوری نذورات مردم سیاهکل برای ایجاد موکب اربعین

5/5

گروه اجتماعی: رحیم پور از فراخوان جمع آوری نذورات مردمی برای ایجاد موکب اربعین حسینی در عراق خبر داد و گفت: عاشقان اهل بیت(ع) می توانند اقلام غیر نقدی برای مصرف در موکب عزاداری اربعین را به صورت حضوری در بقعه برفجان سیاهکل تحویل دهند.

گروه اجتماعی: رحیم پور از فراخوان جمع آوری نذورات مردمی برای ایجاد موکب اربعین حسینی در عراق خبر داد و گفت: عاشقان اهل بیت(ع) می توانند اقلام غیر نقدی برای مصرف در موکب عزاداری اربعین را به صورت حضوری در بقعه برفجان سیاهکل تحویل دهند. به گزارش ایکنا، غفار رحیم پور، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سیاهکل امروز، ۲۵ شهریور در جمع خبرنگاران، از فراخوان جمع آوری نذورات مردمی برای ایجاد موکب اربعین حسینی در عراق خبر داد و اظهار کرد: امسال نیز همانند سال گذشته، شهرستان سیاهکل به عنوان معین شهرستان آستانه اشرفیه در امر برگزاری موکب اربعین حسینی(ع) مشارکت می کند. وی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات سیاهکل از مردم شریف و عاشقان خاندان نبوت درخواست می کند تا در این امر مهم اعتقادی و دینی مشارکت نموده و نذورات نقدی خود را به حساب ۰۱۱۰۸۳۴۵۲۹۰۰۲ نزد بانک ملی پرداخت و فیش آن را به ستاد برسانند. مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سیاهکل خاطرنشان کرد: عاشقان اهل بیت(ع) می توانند اقلام غیر نقدی برای مصرف در موکب عزاداری اربعین شامل برنج، آب معدنی، چای، قندوشکر، حبوبات و… را به صورت حضوری در بقعه برفجان سیاهکل تحویل دهند.

به گزارش ایکنا، غفار رحیم پور، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سیاهکل امروز، ۲۵ شهریور در جمع خبرنگاران، از فراخوان جمع آوری نذورات مردمی برای ایجاد موکب اربعین حسینی در عراق خبر داد و اظهار کرد: امسال نیز همانند سال گذشته، شهرستان سیاهکل به عنوان معین شهرستان آستانه اشرفیه در امر برگزاری موکب اربعین حسینی(ع) مشارکت می کند.

وی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات سیاهکل از مردم شریف و عاشقان خاندان نبوت درخواست می کند تا در این امر مهم اعتقادی و دینی مشارکت نموده و نذورات نقدی خود را به حساب ۰۱۱۰۸۳۴۵۲۹۰۰۲ نزد بانک ملی پرداخت و فیش آن را به ستاد برسانند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سیاهکل خاطرنشان کرد: عاشقان اهل بیت(ع) می توانند اقلام غیر نقدی برای مصرف در موکب عزاداری اربعین شامل برنج، آب معدنی، چای، قندوشکر، حبوبات و… را به صورت حضوری در بقعه برفجان سیاهکل تحویل دهند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید