سامان دهی ۱۷۰۰ زائر حسینی از میامی/ارائه خدمات در حوزه حمل ونقل کالا

5/5

فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان در حوزه حمل‌ونقل کالا به زائران حسینی در چهلمین روز شهادت امام حسن (ع) خدمت‌رسانی می‌کند گفت: بالغ‌بر ۱۷۰۰ نفر زائر حسینی از شهرستان میامی برای مراسم اربعین سامان‌دهی می‌شوند.

فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان در حوزه حمل‌ونقل کالا به زائران حسینی در چهلمین روز شهادت امام حسن (ع) خدمت‌رسانی می‌کند گفت: بالغ‌بر ۱۷۰۰ نفر زائر حسینی از شهرستان میامی برای مراسم اربعین سامان‌دهی می‌شوند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی کریمی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان میامی اظهار داشت: تاکنون در این شهرستان ستاد برگزاری اربعین حسینی به‌صورت مستقل فعالیت نداشت و این شهرستان با همکاری شهرستان‌های هم‌جوار در این مراسم خدمت‌رسانی می‌کرد. وی با بیان اینکه اکنون برای نخستین بار ستاد برگزاری اربعین در میامی تشکیل شد اذعان کرد: بالغ‌بر 1700 نفر از زائران حسینی در مراسم اربعین از شهرستان میامی سامان‌دهی می‌شوند. فرماندار میامی خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری اربعین حسینی شهرستان میامی در حوزه حمل‌ونقل کالاها به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند. وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: رفع نواقص برگزاری این مراسم از سال‌های گذشته در دستور کار قرار گیرد و از تمام توان و ظرفیت‌های این شهرستان برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت به زائران استفاده می‌شود. کریمی سمان دهی زائران برای تسهیل و تسریع در عبور از مرز را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت برشمرد و افزود: ستاد برگزاری اربعین حسینی باید برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد و این مسئله نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان سمنان است. وی تصریح کرد: مرز مهران برای عبور زائران حسینی از استان سمنان تعیین‌شده و این مسئله گامی مؤثر برای تسهیل در خروج زائران از مرز است. فرماندار میامی حفظ امنیت و رفاه حال زائران را یکی از وظایف دولت برشمرد و یادآور شد: تعیین یک مرز واحد برای عبور زائران استان سمنان بخش عمده‌ای از نارضایتی‌ها و مشکلات برگزاری این مراسم در سنوات گذشته را مرتفع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی کریمی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان میامی اظهار داشت: تاکنون در این شهرستان ستاد برگزاری اربعین حسینی به‌صورت مستقل فعالیت نداشت و این شهرستان با همکاری شهرستان‌های هم‌جوار در این مراسم خدمت‌رسانی می‌کرد.

وی با بیان اینکه اکنون برای نخستین بار ستاد برگزاری اربعین در میامی تشکیل شد اذعان کرد: بالغ‌بر 1700 نفر از زائران حسینی در مراسم اربعین از شهرستان میامی سامان‌دهی می‌شوند.

فرماندار میامی خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری اربعین حسینی شهرستان میامی در حوزه حمل‌ونقل کالاها به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: رفع نواقص برگزاری این مراسم از سال‌های گذشته در دستور کار قرار گیرد و از تمام توان و ظرفیت‌های این شهرستان برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت به زائران استفاده می‌شود.

کریمی سمان دهی زائران برای تسهیل و تسریع در عبور از مرز را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت برشمرد و افزود: ستاد برگزاری اربعین حسینی باید برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد و این مسئله نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان سمنان است.

وی تصریح کرد: مرز مهران برای عبور زائران حسینی از استان سمنان تعیین‌شده و این مسئله گامی مؤثر برای تسهیل در خروج زائران از مرز است.

فرماندار میامی حفظ امنیت و رفاه حال زائران را یکی از وظایف دولت برشمرد و یادآور شد: تعیین یک مرز واحد برای عبور زائران استان سمنان بخش عمده‌ای از نارضایتی‌ها و مشکلات برگزاری این مراسم در سنوات گذشته را مرتفع می‌کند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید