دفتر موکب «احمد بن موسی (ع)» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) راه‌اندازی می‌شود

5/5

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: دفتر موکب «احمد بن موسی(ع)» در راستای خدمت‌رسانی به زوّار پیاده سفر اربعین راه‌اندازی می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: دفتر موکب «احمد بن موسی(ع)» در راستای خدمت‌رسانی به زوّار پیاده سفر اربعین راه‌اندازی می‌شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رضوی از فارس، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب پیش از ظهر امروز در همایش خادمین و خیرین موکب احمد بن موسی(ع) اظهار کرد: خدمت به زوار اهل‌بیت (ع) از اجری عظیم برخوردار خواهد بود. خداوند ذاتاً عزت دارد و پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) از این عزت برخوردار هستند. وی با بیان اینکه کسانی که به‌عنوان خادم در موکب احمد‌بن‌موسی(ع) مورد عنایت اهل‌بیت(ع) قرار گرفتند تصریح کرد: تنها برپایی مجالس کافی نیست و باید عزت امام حسین (ع) که حضرت زینب (س) و حضرت امام سجاد (ع) برای آن تلاش کردند، حفظ شود. آیت‌الله دستغیب با اشاره به اینکه باید امام حسین(ع) با توجه به سیره عملی او به جامعه معرفی شود، بیان کرد: ظهور و بروز عزت به خداوند برای شهدا متفاوت است مثال آن شهید حججی است و این به آن معنا نیست که شهدای دیگر عزت ندارند. امروز و دیروز کفاری همچون یزید و ترامپ به ظاهر و خیال خام خود فکر می‌کنند که عزت دارند، اما چنین نیست. تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، عزت را وسیله‌ای برای ظهور و بروز حق دانست و خاطرنشان کرد: امروز شاهد عزت مردم ایران در برابر وحشی‌گری‌های استکبار هستیم و این از نعمات خداوند است. وی مسئولان موکب احمد بن موسی(ع) را خطاب قرار داد و گفت: معرفی امامزادگان بزرگوار باید در دستور کار قرار گیرد، باید برای آن برنامه‌ریزی کرد و به معرفی آنها پرداخت. بنابراین برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم دفتر این موکب در حرم شاهچراغ(ع) راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رضوی از فارس، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب پیش از ظهر امروز در همایش خادمین و خیرین موکب احمد بن موسی(ع) اظهار کرد: خدمت به زوار اهل‌بیت (ع) از اجری عظیم برخوردار خواهد بود. خداوند ذاتاً عزت دارد و پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) از این عزت برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه کسانی که به‌عنوان خادم در موکب احمد‌بن‌موسی(ع) مورد عنایت اهل‌بیت(ع) قرار گرفتند تصریح کرد: تنها برپایی مجالس کافی نیست و باید عزت امام حسین (ع) که حضرت زینب (س) و حضرت امام سجاد (ع) برای آن تلاش کردند، حفظ شود.
آیت‌الله دستغیب با اشاره به اینکه باید امام حسین(ع) با توجه به سیره عملی او به جامعه معرفی شود، بیان کرد: ظهور و بروز عزت به خداوند برای شهدا متفاوت است مثال آن شهید حججی است و این به آن معنا نیست که شهدای دیگر عزت ندارند. امروز و دیروز کفاری همچون یزید و ترامپ به ظاهر و خیال خام خود فکر می‌کنند که عزت دارند، اما چنین نیست.
تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، عزت را وسیله‌ای برای ظهور و بروز حق دانست و خاطرنشان کرد: امروز شاهد عزت مردم ایران در برابر وحشی‌گری‌های استکبار هستیم و این از نعمات خداوند است.
وی مسئولان موکب احمد بن موسی(ع) را خطاب قرار داد و گفت: معرفی امامزادگان بزرگوار باید در دستور کار قرار گیرد، باید برای آن برنامه‌ریزی کرد و به معرفی آنها پرداخت. بنابراین برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم دفتر این موکب در حرم شاهچراغ(ع) راه‌اندازی می‌شود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید