حضور جدی ناجا در 4 مرز کشور در مراسم اربعین

5/5

فرمانده نیروی انتظامی کشور اعلام کرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در ۴ مرز ویژه اربعین حضور فعال دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور اعلام کرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در ۴ مرز ویژه اربعین حضور فعال دارد. به گزارش پانا، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال گذشته گذشته خصوصاً در چند ماه اخیر اقدامات خوبی در استان ایلام صورت گرفته است . این اقدامات طی چند روز باقیمانده با تلاش استاندار ایلام و سایر مسئولان شدت گیرد . فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در چهار مرز تعیین شده برای اربعین و با تمرکز بر مرز مهران حضور فعال دارد، اضافه کرد: امیدواریم با همت مسئولان و تلاش نیروی انتظامی خلاء‌هایی که در سال گذشته داشتیم برطرف شود و تردد زائران در اربعین تسهیل شود . وی تأکید کرد: از قبل توصیه‌های لازم به زائران گفته شده است و همه زائران باید مدارک مورد نیاز و قابل اعتبار را همراه داشته باشند. به زائران توصیه کرد ضمن همراه داشتن مدارک لازم به توصیه های پلیس و ستاد اربعین توجه کنند.

به گزارش پانا، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال گذشته گذشته خصوصاً در چند ماه اخیر اقدامات خوبی در استان ایلام صورت گرفته است . این اقدامات طی چند روز باقیمانده با تلاش استاندار ایلام و سایر مسئولان شدت گیرد .

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در چهار مرز تعیین شده برای اربعین و با تمرکز بر مرز مهران حضور فعال دارد، اضافه کرد: امیدواریم با همت مسئولان و تلاش نیروی انتظامی خلاء‌هایی که در سال گذشته داشتیم برطرف شود و تردد زائران در اربعین تسهیل شود .

وی تأکید کرد: از قبل توصیه‌های لازم به زائران گفته شده است و همه زائران باید مدارک مورد نیاز و قابل اعتبار را همراه داشته باشند. به زائران توصیه کرد ضمن همراه داشتن مدارک لازم به توصیه های پلیس و ستاد اربعین توجه کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید