برگزاری اولین همایش طب اورژانس اربعین

5/5

اولین همایش طب اورژانس اربعین به همت هیئت اطباء طب سنتی اسلامی ایرانی در تهران برگزار می‌شود.

اولین همایش طب اورژانس اربعین به همت هیئت اطباء طب سنتی اسلامی ایرانی در تهران برگزار می‌شود. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،اولین همایش طب اورژانس اربعین به همت هیئت اطباء طب سنتی اسلامی ایرانی _ احباء حضرت فاطمه الزهرا(س) طب‌سان با تدریس خیراندیش، کریمی، زنده‌دل و دیگر اساتید به همراه اعطای گواهی‌نامه پنج‌شنبه، ۱۳ مهرماه مصادف با ۱۴ محرم از ساعت ۸ تا ۲۰ در تهران برگزار می‌شود. این همایش در مینی‌سیتی، بلوار ارتش، خیابان نخل، دانشگاه پیام نور، سالن اجتماعات برگزار خواهد شد و هزینه شرکت در همایش ۲۰۰ هزار تومان بوده و اولویت ثبت نام با خدام هیئت اطباء است. حضور برای مردم و فعالان طب سنتی اسلامی ایرانی (آقایان و بانوان) بلامانع است. علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۵ با شماره‌های ۲۶۲۱۰۳۵۸، ۲۶۲۱۰۵۷۷ و ۸۶۰۷۱۹۴۱ تماس گرفته و با به نشانی @Heyatateba_bot مراجعه کنند. جهت مشاهده پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت اطبا اینجا کلیک کنید!

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،اولین همایش طب اورژانس اربعین به همت هیئت اطباء طب سنتی اسلامی ایرانی _ احباء حضرت فاطمه الزهرا(س) طب‌سان با تدریس خیراندیش، کریمی، زنده‌دل و دیگر اساتید به همراه اعطای گواهی‌نامه پنج‌شنبه، ۱۳ مهرماه مصادف با ۱۴ محرم از ساعت ۸ تا ۲۰ در تهران برگزار می‌شود.
این همایش در مینی‌سیتی، بلوار ارتش، خیابان نخل، دانشگاه پیام نور، سالن اجتماعات برگزار خواهد شد و هزینه شرکت در همایش ۲۰۰ هزار تومان بوده و اولویت ثبت نام با خدام هیئت اطباء است.
حضور برای مردم و فعالان طب سنتی اسلامی ایرانی (آقایان و بانوان) بلامانع است.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۵ با شماره‌های ۲۶۲۱۰۳۵۸، ۲۶۲۱۰۵۷۷ و ۸۶۰۷۱۹۴۱ تماس گرفته و با به نشانی @Heyatateba_bot مراجعه کنند.
جهت مشاهده پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت اطبا اینجا کلیک کنید!

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید