اعزام کاروان های زیارتی به عتبات به طور موقت متوقف شد

5/5

همزمان با آغاز اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات برای حضور در مراسم اربعین حسینی، اعزام کاروان های زیارتی از سوی سازمان حج وزیارت به صورت موقت متوقف شد.

همزمان با آغاز اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات برای حضور در مراسم اربعین حسینی، اعزام کاروان های زیارتی از سوی سازمان حج وزیارت به صورت موقت متوقف شد. به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی حسینی، نماینده سازمان حج وزیارت در کشور عراق افزود: آخرین کاروان زیارتی زائران ایرانی، امروز ۶ آبان ماه وارد عراق شد و این کاروان ۱۳ آبان ماه عتبات را ترک خواهد کرد. وی افزود: با توجه به آغاز سفرهای زائران ایرانی برای همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، به صورت موقت اعزام کاروان های زیارتی متوقف شد. حسینی خاطرنشان کرد: بنابراین تا ۲۵ صفر اعزام کاروان زیارتی نخواهیم داشت و به مدت ۱۰ روز هیچ زائری در قالب کاروان های زیارتی در عراق حضور نخواهند داشت. وی یادآور شد: با توجه به توقف اعزام کاروان های زیارتی، سازمان حج وزیارت تمامی خدمات خود را به صورت آزاد در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می دهد و امیدواریم که هموطنان عزیز که در این همایش بزرگ حضور می یابند بتوانند سفری امن و آرام داشته باشند و به وطن بازگردند. گفتنی است، مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات می توانند با مراجعه به سامانه جامع عتبات این سازمان برای اعزام به این سفر زیارتی در دوره بعدی ثبت نام کنند. براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات برای اعزام های بازه زمانی ۲۲ آبان لغایت ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه دوم آبان ماه ۹۶ می توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.org.ir نسبت به ثبت نام قطعی در کاروان های عتبات (ثبت نام بدون قرعه کشی) اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی حسینی، نماینده سازمان حج وزیارت در کشور عراق افزود: آخرین کاروان زیارتی زائران ایرانی، امروز ۶ آبان ماه وارد عراق شد و این کاروان ۱۳ آبان ماه عتبات را ترک خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به آغاز سفرهای زائران ایرانی برای همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، به صورت موقت اعزام کاروان های زیارتی متوقف شد.

حسینی خاطرنشان کرد: بنابراین تا ۲۵ صفر اعزام کاروان زیارتی نخواهیم داشت و به مدت ۱۰ روز هیچ زائری در قالب کاروان های زیارتی در عراق حضور نخواهند داشت.

وی یادآور شد: با توجه به توقف اعزام کاروان های زیارتی، سازمان حج وزیارت تمامی خدمات خود را به صورت آزاد در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می دهد و امیدواریم که هموطنان عزیز که در این همایش بزرگ حضور می یابند بتوانند سفری امن و آرام داشته باشند و به وطن بازگردند.

گفتنی است، مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات می توانند با مراجعه به سامانه جامع عتبات این سازمان برای اعزام به این سفر زیارتی در دوره بعدی ثبت نام کنند.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات برای اعزام های بازه زمانی ۲۲ آبان لغایت ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه دوم آبان ماه ۹۶ می توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.org.ir نسبت به ثبت نام قطعی در کاروان های عتبات (ثبت نام بدون قرعه کشی) اقدام کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید