استقرار ۲۸ کارشناس بهداشت در موکب‌ها و کنترل آب آشامیدنی و مواد غذایی در عراق

5/5

مسئول برنامه بهداشت محیط در اربعین حسینی و ایام خاص گفت: استقرار تیم‌های بهداشت محیط در نجف، کاظمین و سامرا برای کنترل و بازرسی بهداشت محیطی از موکب‌ها و کنترل آب آشامیدنی و موادغذایی آغاز شده است.

مسئول برنامه بهداشت محیط در اربعین حسینی و ایام خاص گفت: استقرار تیم‌های بهداشت محیط در نجف، کاظمین و سامرا برای کنترل و بازرسی بهداشت محیطی از موکب‌ها و کنترل آب آشامیدنی و موادغذایی آغاز شده است. به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، سیدرضا غلامی افزود: فعالیت های بهداشت محیط وزارت بهداشت برای راه پیمایی مراسم اربعین حسینی اعم از شناسایی موکب های ایرانی، کنترل و بازرسی بهداشت محیطی از موکب ها و کنترل آب آشامیدنی و مواد غذایی آغاز شده است. مهندس غلامی کلر سنجی آب شرب مخازن کنار خیابان و همچنین آموزش مسئولین موکب ها، آموزش مسائل بهداشتی و توزیع پوستر و پمفلت بهداشتی را از دیگر اقدامات تیم های بهداشتی مرکز سلامت محیط و کار در مناطق مرزی برشمرد. مسئول تیم بهداشت محیط اعزامی به عراق افزود: کنترل بهداشت محیطی از سرویس های بهداشتی و مدیریت پسماند و پساب نیز در مسیرهای زائران انجام شده است. مسئول برنامه بهداشت محیط در اربعین حسینی و ایام خاص مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در ادامه با بیان این که کل تیم بهداشت محیط مستقر در عراق 28 نفر هستند، گفت: این افراد در کنار تیم بهداشت و درمان مرکز پزشکی هلال احمر ایران در عراق فعالیت می کنند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، سیدرضا غلامی افزود: فعالیت های بهداشت محیط وزارت بهداشت برای راه پیمایی مراسم اربعین حسینی اعم از شناسایی موکب های ایرانی، کنترل و بازرسی بهداشت محیطی از موکب ها و کنترل آب آشامیدنی و مواد غذایی آغاز شده است.

مهندس غلامی کلر سنجی آب شرب مخازن کنار خیابان و همچنین آموزش مسئولین موکب ها، آموزش مسائل بهداشتی و توزیع پوستر و پمفلت بهداشتی را از دیگر اقدامات تیم های بهداشتی مرکز سلامت محیط و کار در مناطق مرزی برشمرد.

مسئول تیم بهداشت محیط اعزامی به عراق افزود: کنترل بهداشت محیطی از سرویس های بهداشتی و مدیریت پسماند و پساب نیز در مسیرهای زائران انجام شده است.

مسئول برنامه بهداشت محیط در اربعین حسینی و ایام خاص مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در ادامه با بیان این که کل تیم بهداشت محیط مستقر در عراق 28 نفر هستند، گفت: این افراد در کنار تیم بهداشت و درمان مرکز پزشکی هلال احمر ایران در عراق فعالیت می کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید