استقرار ناجا در مرزهای زمینی و هوایی برای امنیت زائران اربعین

سردار اشتری خبر داد؛
5/5

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی از هفته‌های گذشته در مرزهای زمینی و هوایی استقرار پیدا کرده و با آمادگی کامل مسیر را برای تسهیل تردد و امنیت زائران فراهم کرده است.

سردار حسین اشتری صبح پنج شنبه با حضور در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل طی سخنانی اظهار داشت: نیروی انتظامی از هفته‌های گذشته در مرزهای زمینی و هوایی استقرار پیدا کرده و با آمادگی کامل مسیر را برای تسهیل تردد و امنیت زائران فراهم کرده است.

اشتری در ادامه با اشاره به اینکه در هفته ناجا سعی ما بر این است که خدمات بیشتری به مردم ارائه شود گفت: تقدیم ۸ و هزار و ۵۰۰ شهید در دفاع مقدس و بیش از ۴ هزار شهید پس از دفاع مقدس در عرصه نظم و امنیت گواه بسیار خوبی برای خدمت است تا بتوانیم نظم و امنیت را به طور کامل به مردم عرضه نماییم هدف اصلی ناجا ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است لذا نیروی انتظامی با حضور حداکثری در اقصی نقاط کشور به دنبال حفظ جان، مال، ناموس و آبروی هم‌میهنان می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تعداد پلیس و گیت‌های ورودی و خروجی در مراسم اربعین امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، اظهار داشت: بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس در این مراسم معنوی به زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز اعتماد مردم به پلیس ارتقا پیدا کرده و هر روز نیز رو به افزایش است افزود: همه این اعتمادها در سایه تعامل بسیار خوب مردم با نیروی انتظامی و پلیس صورت گرفته است.

فرمانده ناجا در خصوص اراده خدمات امنیتی به زتئرین اربعین بیان داشت: هر چه قدر میزان همکاری و همیاری زائرین با پلیس و نیروی انتظامی بیشتر باشد به نحو بهتری می توانیم این مراسم با شکوه را برگزار کنیم لذا زیرساخت‌های لازم برای تردد هر چه بهتر زائران فراهم شده است و در این راستا نیروهای خدماتی و امنیتی ناجا در تمام مسیر منتهی به مرزهای کشور عراق حضور دارند تا زائران پیاده روی اربعین با امنیت و آرامش بالایی در این مراسم حضور پیدا کنند.

اشتری در رابطه با حضور اتباع خارحی در این راهپیمایی عظیم نیز عنوان داشت: اتباع بیگانه از ۶ مرز وارد کشور می‌شوند که به همراه اتباعی که در داخل کشور ساکن هستنداز مرز شلمچه برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین تردد کنند.

وی اظهار داشت: هماهنگی های لازم صورت گرفته تا همه خودروهایی که پروانه خروج، گواهینامه و پلاک بین المللی دریافت کرده اند بتوانند بدون هیچ مشکلی از مرز چزابه به خاک عراق ورود پیدا کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید