کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدا در اربعین حسینی امسال

5/5

گزارش پارس نیوز، سردار محسن فتحی زاده رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در جلسه جمع بندی که در شهرستان خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: از مجموعه انتظامی، مرزبانی و مسئولان استانی که در تلاش هستند تا گردهمایی اربعین حسینی با نظم و امنیت کاملی برقرار شود، تقدیر و تشکر می‌کنم. وی افزود: بحمدلله سال گذشته اربعین حسینی (ع) بسیار باشکوهی در کمال امنیت، آرامش، انضباط و با رعایت قوانین و مقررات برگزار که موجب افتخار و عزت برای نظام، انقلاب و مردم شد و همچنین تقدیر مسئولان داخلی و کشور عراق را در پی داشت. سردار فتحی زاده تصریح کرد: همکاری مردم در زمینه‌های مختلف، تلاش و زحماتی که مسئولان برای آماده سازی زیر ساخت‌ها انجام می‌دهند همه با هم کمک خواهد کرد که امسال کنگره اربعین حسینی در بهترین شرایط ممکن انجام شود. رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با بیان اینکه در شرایط کنونی مهمترین دغدغه ما زمان است، گفت: در بازدیدی که از مسیر‌ها و پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه داشتیم، بحمدالله اقدامات خوبی طرح ریزی و در حال انجام است و می‌طلبد در مدت زمان باقی مانده همت و تلاش پررنگی را داشته باشیم تا آمادگی‌ها به حداکثر ممکن برسد. وی افزود: نیروی انتظامی طرح‌های خود را بازبینی کرده و از سال گذشته ده‌ها جلسه در موضوعات مختلف در خصوص اربعین به طور مستمر برگزار و طرح ریزی‌های خوبی صورت گرفته که ان شاءالله امسال اجرایی خواهد شد. رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در ادامه با بیان اینکه اتباع غیر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی باید از مرز شلمچه عبور کنند، بیان کرد: برابر پیش بینی‌های صورت گرفته امسال اتباع خارجی افزایش تردد خواهند داشت که باید تمهیدات لازم را پیش بینی کنیم. سردار فتحی زاده در پایان گفت: از ابتدای ورود به استان تا پایانه‌های مرزی در مسیر رفت و برگشت باید تمهیدات ویژه صورت پذیرد، البته اربعین امسال تحت عنوان طرح کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدا مطرح است یعنی نظارت و مراقبت از استان‌های مبدا شروع خواهد شد. سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان در ابتدا با تشریح اقدامات و تمهیدات فرماندهی انتظامی استان، گفت: از ابتدای ورودی‌های استان تا شهرستان‌های دشت آزادگان و خرمشهر در مسیر‌ها پایگاه‌های ثابت و سیاری در حوزه انتظامی و ترافیکی پیش بینی شده تا با تلاش‌های ویژه، برنامه ریزی و طرح‌های مناسب همانند سال گذشته هیچ گونه مشکلی پیش نیاید

گزارش پارس نیوز، سردار محسن فتحی زاده رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در جلسه جمع بندی که در شهرستان خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: از مجموعه انتظامی، مرزبانی و مسئولان استانی که در تلاش هستند تا گردهمایی اربعین حسینی با نظم و امنیت کاملی برقرار شود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: بحمدلله سال گذشته اربعین حسینی (ع) بسیار باشکوهی در کمال امنیت، آرامش، انضباط و با رعایت قوانین و مقررات برگزار که موجب افتخار و عزت برای نظام، انقلاب و مردم شد و همچنین تقدیر مسئولان داخلی و کشور عراق را در پی داشت.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: همکاری مردم در زمینه‌های مختلف، تلاش و زحماتی که مسئولان برای آماده سازی زیر ساخت‌ها انجام می‌دهند همه با هم کمک خواهد کرد که امسال کنگره اربعین حسینی در بهترین شرایط ممکن انجام شود.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با بیان اینکه در شرایط کنونی مهمترین دغدغه ما زمان است، گفت: در بازدیدی که از مسیر‌ها و پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه داشتیم، بحمدالله اقدامات خوبی طرح ریزی و در حال انجام است و می‌طلبد در مدت زمان باقی مانده همت و تلاش پررنگی را داشته باشیم تا آمادگی‌ها به حداکثر ممکن برسد.

وی افزود: نیروی انتظامی طرح‌های خود را بازبینی کرده و از سال گذشته ده‌ها جلسه در موضوعات مختلف در خصوص اربعین به طور مستمر برگزار و طرح ریزی‌های خوبی صورت گرفته که ان شاءالله امسال اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در ادامه با بیان اینکه اتباع غیر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی باید از مرز شلمچه عبور کنند، بیان کرد: برابر پیش بینی‌های صورت گرفته امسال اتباع خارجی افزایش تردد خواهند داشت که باید تمهیدات لازم را پیش بینی کنیم.

سردار فتحی زاده در پایان گفت: از ابتدای ورود به استان تا پایانه‌های مرزی در مسیر رفت و برگشت باید تمهیدات ویژه صورت پذیرد، البته اربعین امسال تحت عنوان طرح کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدا مطرح است یعنی نظارت و مراقبت از استان‌های مبدا شروع خواهد شد.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان در ابتدا با تشریح اقدامات و تمهیدات فرماندهی انتظامی استان، گفت: از ابتدای ورودی‌های استان تا شهرستان‌های دشت آزادگان و خرمشهر در مسیر‌ها پایگاه‌های ثابت و سیاری در حوزه انتظامی و ترافیکی پیش بینی شده تا با تلاش‌های ویژه، برنامه ریزی و طرح‌های مناسب همانند سال گذشته هیچ گونه مشکلی پیش نیاید

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید