صدور ویزا برای زوار اربعین در ۵۰ دفتر خدمات گردشگری کرمانشاه

5/5

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: ساماندهی اقامتگاه ها و صدور ویزا از جمله اقدامات خوب این اداره کل در خدمات رسانی به زوار اربعین است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: ساماندهی اقامتگاه ها و صدور ویزا از جمله اقدامات خوب این اداره کل در خدمات رسانی به زوار اربعین است. جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مراسم عظیم اربعین حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: امسال با توجه به بازشدن مرز خسروی دفاتر خدمات گردشگری استان به مهمترین فعالیت خود یعنی صدور ویزا می پردازنند. وی ابراز کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ستاد اربعین وظیفه مهم ساماندهای اقامتگاه ها برای جمعیت 500 هزار نفری که از مرز خسروی عازم عتبات عالیات می شود را دارد. به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه،همه دستگاه ها پای کار هستند که بتوانند خدمات ارزشمندی را به زوار اربعین ارائه دهند. بالایی، خاطرنشان کرد: 50 دفتر خدمات گردشگری استان در زمان اربعین در کوتاه ترین زمان کار صدور ویزای عراق را صادر خواهند کرد. وی با بیان اینکه بخش هتلینگ ما ظرفیت ساماندهی و اسکان 3 هزار و 200 را نفر دارد، گفت: در شهرستان قصرشیرین اقامتگاه ها با ظرفیت 700 الی 800 تخت آماده پذیرش زوار هستند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، یادآور شد: این اداره کل آمادگی کامل برای خدمات دهی به زوار در صدور روادید را دارد.

جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مراسم عظیم اربعین حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: امسال با توجه به بازشدن مرز خسروی دفاتر خدمات گردشگری استان به مهمترین فعالیت خود یعنی صدور ویزا می پردازنند.

وی ابراز کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ستاد اربعین وظیفه مهم ساماندهای اقامتگاه ها برای جمعیت 500 هزار نفری که از مرز خسروی عازم عتبات عالیات می شود را دارد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه،همه دستگاه ها پای کار هستند که بتوانند خدمات ارزشمندی را به زوار اربعین ارائه دهند.

بالایی، خاطرنشان کرد: 50 دفتر خدمات گردشگری استان در زمان اربعین در کوتاه ترین زمان کار صدور ویزای عراق را صادر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بخش هتلینگ ما ظرفیت ساماندهی و اسکان 3 هزار و 200 را نفر دارد، گفت: در شهرستان قصرشیرین اقامتگاه ها با ظرفیت 700 الی 800 تخت آماده پذیرش زوار هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، یادآور شد: این اداره کل آمادگی کامل برای خدمات دهی به زوار در صدور روادید را دارد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید